fredag 31 oktober 2008

Hjälp mig!

Vad ska jag göra?
Ingenting hjälper!
Jag orkar inte mer, snälla sluta!
Smärtan är outhärdlig

Det lilla hopp som fanns försvann
Allt tär på mig innifrån
Tårarna bränner bakom ögonlocken
Klumpen finns ständigt i min hals

Varför kan jag inte bara få försvinna?
Vad har jag gjort för fel?
Varför var jag tvungen att gå igenom detta?
Varför måste jag lida?

Jag är fruktansvärt rädd nu
Jag vet att jag tids nog kommer hem
Men att det ska ta sån tid
Tänk om jag förstör allt, tänk om jag gör något dumt?
Jag är så rädd att det ska tära mig sönder och samman
Att jag tillslut tar saken i egna händer

- Snälla, ge mig styrkan att orka fortsätta plågas tills det är mening att jag ska få ro. Låt mig inte av längtan till lycka tro att det blir bättre så. Även om jag just nu mer än någonting verkligen vill försvinna. Vill somna in och aldrig vakna upp. Jag vet att jag inte får, att jag inte bör, men samtidigt så har jag ingenting att leva för... hjälp mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle hjälpa dig om jag kunde...

Tycket du verkligen inte att du har någonting att leva för? Jag vet 30 saker på rak arm!

Hang in there<3